Otočit stránku -4.- Pak, že není veselo...

27.02.2010 20:05

Proč? Co provedli?" zděsila se molly.

Gr... Ten Hidan.. jak já bych ho.." brblala si sama pro sebe, ignorujíc kamarádku.

Hidan... Co s ním? Obětoval... Obětoval...nějaké zvíře?" zeptala se vyděšeně.

Mitsuki divoce zavrtěla hlavou, až jí vlasy lítaly ze strany na stranu.

 

Ten idiot mi tu svoji kosu zabodl do dveří!" rozkřikla se nakonec.

Tak to je dobré..." přikývl uznale Deidara, načež ho Molly probodla pohled a řekla:
„To jsme si vyříkali."
„Kdyby tady nebyl Pein..." ušklíbl se Deidárek.
„Já vím." přikývla Molly.

 

A Kakuzu mi potom málem vysklil okno..!" křičela dál Mitsuki.
Zetsu jen horlivě přikývl. „Che, kdyby je Kisame neodtrhl, škrtila by Hidana doteď, " doplnil.

Jakto?" nechápala molly.

No... T-to je fuk, zkrátka... Jak říkám, Kakuzu mi to tam málem vysklil, Hidan provokoval a... jsem tady!" vyhrkla.

Tak ale... Kakuzu to okno nerozbil?!" zamračila se molly.

 

Ještě aby ho rozbil!" rozkřikla se zase. „Ono nestačí, že jim cestou hloupá a naivní Mitsuki tisickrát opakuje, že mají být hodní a nic nerozbíjet.. Ale oni néééé, hned mám kosu zaraženou ve dveřích," vztekala se dál.

Mitsuki-chan... To bude dobré." začala konejšivě Molly.

 

Dobré? Já se bojím, že přijdu domů a ten pokoj už nebude..! Co pokoj! Dům! Hlavně že mistr Itachi, místo toho, aby něco udělal, čumí z okna.."

Co řekneš?" zeptala se molly.

 

To nevím.. přemýšlela jsem a... když jsme rekonstruovali barák, ještě jedny stejný dveře máme na půdě.. to by se ale muselo na tu půdu vlézt a ty dveře hodit do pantu a to já sama nesvedu.. "

A co Kisame? Akatsuki musí mít praxi, když Deidara furt něco nechává vybouchnout!"zakývala hlavou molly.

 

Blonďáček s sebou trhnul.
„K-Kisame..." zabručela Mitsuki

 

Ty jsi taky mohl něco říct," sykla na Zetsua.

Jo! Vidíš! Já to říkal!" chytla se ihned bílá půlka.
„Nezájem!" zamítla to černá.
„Furt jevíš nezájem!" urazila se bílá.

Jelikož kytičku přepadl záchvat schyzofrenie, Mitsuki si jen povzdechla.

Já se bojím, co se bude dít, až se vrátím," plácla se do čela.

Já taky." Prohlásila molly.

 

Mám štěstí, že ty dvě jsou spolu ve městě," povzdechla si.

 

No jo."

 

Tak jsem se uklidnila, teď se jdu podívat, co ty paka zas provedly."

Dobře, hodně štěstí." přikývla molly.

 

Kdybych byla hodně nas*aná, přijdu zase sem," usmála se hnědovláska.

 

Tak se Mitsuki vydala zpátky domů. Když přišla nahoru do pokoje, Kakuzu si přepočítával drobáky, co měl v kapse, Kisame s Itachim o čemsi diskutovali a Hidan se ušklíbl.

Dívka si oddechnutě vstoupila do místnosti, když v tu náhle na ní spadlo asi pět peřin ze shora. Hidan se strašně začal smát.

To se mi povedlo.." pobaveně si tleskl.

 

Kanadský žertíky,jo?" uškíbla se Mitsuki, drapla jeden polstář uhodila s ním Hidana.

Peřina se rozsekla o kosu a všude náhle padalo peří, to už na Mitsuki ale letěli tři další polštáře.

 

Hnědovláska běžela "šlahnout" po hlavě i ostatní a tak se strhla pěkná bitva, kupodivu se ale všichni se smáli. Jak naivní, že by to tak alepsoň chvíli zůstalo. Z podlahy se vynořilo cosi zeleného, usmálo se to a pak zase zmizelo..
„Co se tam děje?" zeptala se Molly, když se Zetsu vrátil.
„Mlátí se," odvětil.

 

C-cože!?“

 

Polštářema.“ dodal.

Aha!" rozesmála se molly.

 

A pak, že tam nemaj veselo," zasmál se Deidara.

Tobi is good boy!" vypísklo stvořeníčko a vrhlo se to kolem krku Deidarovi.

My víme," protočil Deidara panenky.

Promiň, Deidaro, ale prostě... To nejde, jak on je takový nadšený a ty takový... Otrávený." smála se molly.

 

Tobi," vypískl Deidara najednou, když ho stvořeníčko objalo tak pevně, že mu zmáčklo ránu a blonďák sykl bolestí.

 

Tobi is good boy!" píplo stvořeníčko když se od Deie odlepilo

Dobře,dobře.." odstrčil od sebe Dei Tobiho nenápadně..
„Toho se nezbavíš," vrtěl Zetsu hlavičkou.

Deidara-sempai nemá Tobiho rád!" začalo fňukat maskované stvořeníčko.

Ale... má," vymlouvavě se kroutil blonďák. Tobi jenom fňukl.

Nemá! Deidara-sempai se na Tobiho zlobí!" plakalo dál stvořeníčko.

Bolí mě hlava, Tobi... " odbyl to.

Molly se rozesmála a pobaveně kroutila nad Deidarou hlavou. Tobi se jenom nadšeně tulil k umělcovi a Zetsu si začal povídat cosi o homosexualitě.

 

Hele, drž hubu," okřikl ho Deidara a zamračil se.

Slyšels?" pohlédla Bílá na černou. „Ne, tys slyšel!" trvala si náhle na svém černá.
„Ne, to říkal Tobě!" dupla si bílá.

To bylo na vás oba," zabručel Pein a míchal karty.

Otočit stránku -4.- Pak, že není veselo...

John

Datum: 19.12.2016 | Vložil: Smithe587

Attractive section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts. Any way Ill be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently rapidly. edkfeekefbedgekk

...

Datum: 25.03.2010 | Vložil: arisa

:::DDD...

.

Datum: 19.03.2010 | Vložil: nellynuska

Je to hrozne dobré, ale hrozne krátke a hodilo by sa pokračovanie. :D A akai má pravdu, na konohe to nebude??

:)

Datum: 14.03.2010 | Vložil: akai

jup :D A na konohe se tato povídka neobjeví? :)
Jinak... nevím už co psát :D

Re: :)

Datum: 04.08.2010 | Vložil: mollyhana

Na Konoha.cz už se to neobjeví, protože je to nejspíše zbytečné. Místo zaplňování databáze FF jsme založili tento web. ;-) Protože tahle povídka má tolik pokračování, že by nás hAnko-sama s ostatníma umlátila, za to kolik dílů to má. xD
Gomen nasaii, budete muset chodit na tuhle stránku. =S

Přidat nový příspěvek